1. Avaleht
  2. Äri
  3. Stockmanni Hullude Päevade kampaania toimub taaskord e-poes
Stockmanni Hullude Päevade kampaania toimub taaskord e-poes

Stockmanni Hullude Päevade kampaania toimub taaskord e-poes

Tulenevalt COVID-19 viiruse levikust toimub Stockmanni kampaania Hullud Päevad taaskord vaid e-poes. Kampaania viidi läbi veebis ka eelmisel aastal nii sügisel kui ka kevadel. „E-poes ostlemine on jätkuvalt tõusutrendis, sest see on mugav, turvaline ning kiire. Tunneme heameelt, et Stockmanni kliendid on e-poes ostmise võimaluse väga hästi vastu võtnud.“ sõnas Stockmanni kaubamaja direktor Marge Türner.

Uuendusena võib välja tuua, et Hullude Päevade e-pood on esimest korda ka eesti keeles, mis teeb ostlemise kliendile palju mugavamaks. Lisaks kajastatakse kampaania parimaid päevapakkumisi ka Stockmann Eesti sotsiaalmeedia kanalites.

Tunneme heameelt, et Stockmanni kliendid on e-poes ostmise võimaluse väga hästi vastu võtnud.

Hullude Päevade tootevalikuga saab tutvuda kampaania e-poes alates 17.03 kell 11.00. Et ostlemine läheks kiiremini e-poe avamise hetkel (s.o 24.03 kell 7.00), on sarnaselt eelmistele kordadele avatud soovinimekirja lisamise võimalus. Soovinimekirja saab tooteid lisada alates 17.03 kell 11.00 ning lisamine lõppeb 23.03.

Hullud Päevad on paljude klientide jaoks oodatud kampaania ning sel korral on tavapärasest veelgi enam rõhku pandud kvaliteetsetele brändidele. Sellel kevadel on kampaaniaperiood veebis kaheksa päeva ajavahemikus 24.03-31.03 ning häid pakkumisi on muuhulgas sellistelt tuntud kvaliteetbrändidelt nagu Emporio Armani, Sand Copenhagen, Villeroy & Boch, Tommy Hilfiger, Makia, GANT, Levi´s, Calvin Klein, Iittala, Casall ja paljud teised.

Hetkel on COVID-19 viiruse leviku tõttu Stockmanni kaubamajas suletud moe-, ilu- ning koduosakonnad. Stockmann Delikatess on avatud tavapäraselt.

Head Uudised GoodNews