Kaamos avas klientidele personaalsete valikute tegemiseks isikliku kodukujundamise keskkonna Kaamos Marketplace, mis tagab mugavama ja kiirema ostuprotsessi, visuaalse ülevaate uuest valmivast kodust ning võimaluse kohandada viimistluspakette ja mööblit.
„Uusarenduste puhul võib ostuhetke ja kodu valmimise vaheline ajaperiood olla üsna pikk, ulatudes kuni poolteise aastani. Selleks, et nii kodu kujundamine kui investori puhul üürikorteri sisustamine toimuks ehitamisega paralleelselt, mitte ei algaks peale võtmete kättesaamist, arendasime Kaamose klientidele uudse kodukujundamise keskkonna,“ rääkis Kaamose e-müügi ja kliendikogemuse projektijuht Signe Kõiv.
Marketplace’i platvormi abil saab koduostja tutvuda erinevate siseviimistluse pakettidega ja neid omavahel kombineerida – näiteks vahetada seinavärve, parketimustrit, siseuksi, vannitoaplaate ja segistite toone. „Platvorm arvutab reaalajas materjalide maksumuse ja 3D-mudeli abil saab oma valikutega korteris tutvuda. Nii tekib hea ettekujutus tulevase kodu planeeringust ja viimistlusest ning kogu protsess on kliendile võimalikult mugav ja kiire“ selgitas Kõiv.
Kaamos Markteplace sisaldab kõike – nii korteri hinnas sisalduvaid standardpakette kui ka premium-pakette, mida saab soetada lisatasu eest. „Koduostja võib omavahel kombineerida erineva paketi tooteid, valida viimistlusega harmoneeruva köögimööbli koos tehnikaga, garderoobilahendused esikusse ja magamistubadesse, aga ka näiteks vanniseina või dušiukse ja aktsentseina,“ rääkis projektijuht. Täiendavalt on võimalik kodukujundamise keskkonnas valida elustiili ja isikupära toetavaid lisavõimalusi – näiteks elektriauto laadijat, kardinate- ja valgustuse nutikat juhtimist, plaaditud köögipõrandat ja vanni asemel duši valikut. Värskelt on lisandunud keskkonda ka Kaamose sisearhitekti poolt valitud trendikad, siseviimistlusega sobivad sisustustooted.
Kõiv lisas, et Kaamos Marketplace’i eesmärk ei ole konkureerida sisustustoodete e-poodidega, vaid pakkuda Kaamose sisearhitektide poolt loodud trendikaid viimistluspakette ja viimistlusega harmoneeruvat mööblit.
„Koduostjal või investoril ei pruugi olla sisekujunduse valdkonnas professionaalseid teadmisi ja siin tulevadki appi kodukujundamise keskkonna valmislahendused ning koostööpartnerite juurest sisearhitekti poolt hoolikalt valitud sisustustooted,“ rääkis Kõiv.
Keskkonda on võimalik kasutada Kaamose uuemate arenduste, Harku järve kaldal asuva Vikimõisa elamurajooni ja Kalamaja piiril oleva Elu Maja korterite soetamisel.
Siseviimistlusmaterjalide valik tuleb teha vastavalt arendusele kindla perioodi jooksul. See-eest on Marketplace sisustustoodete tellimiseks avatud klientidele arenduste viimase korteri müügini. Nii on ka peale asjaõiguslepingu sõlmimist võimalik köögi- ja garderoobimööblit või sisustustooteid soetada, kui kodu ostuhetkel see valik tegemata jäi.
Kaamos Marketplace’i vahendusel ostetud köögi- ja garderoobimööbli saab klient soovi korral finantseerida kodulaenuga, eeldusel et mööbel on paigaldatud asjaõiguslepingu sõlmimise ajaks. Teisaldatavale mööblile rakendub 14-päevane taganemisõigus alates toodete ülevaatamisest.
2024. aasta jooksul plaanib Kaamos kodukujundamise keskkonna lansseerida ka Lätis, et võimaldada koduostjatele sama mugavat ja innovaatilist kodukujundamise keskkonda, nagu see on Eestis.