
Talleggi jaanimüükide hitid olid erinevad jogurtimarinaadis grilltooted nagu kanalihast jogurtišašlõkk, fileešašlõkk jogurtiga ja jogurti-tilli kanafilee. Kanaliha tarbimise trendidest oli ka pühade ajal märgata kondita lihaga ehk filee ja kintsuliha toodete ning erinevate kanasnäkkide müügikasv. Samuti olid populaarsed tavapärasest suuremad pakendid.
“Jaaninädala müügid kajastasid traditsiooniliste pidupäeva ja nii öelda “lõkke-äärsete” toodete populaarsust. Müügiedetabeli tipus troonisid erinevad Talleggi kanašašlõkid, aga ka erinevad kiired suupisted nagu näiteks kanasigarid, kananagitsad ja suitsukanatooted,” selgitas Talleggi turundusjuht Triin Kõrgmaa.
“Uudistoodetest olid parima müügiga tomatišašlõkk ja jogurti-rohelise sibula šašlõkk kanalihast. Tarbija eelistuste trendist rääkides tuleb esile tuua jogurtipõhiste kanatoodete suurt populaarsust. Aasta-aastalt kasvab ka kanalihast suupistete müük – kõrgel kohal pühade müükides olid nii Talleggi kanasigar kui kananagits. Salatite jaoks osteti palju ka suitsukana. Grilltoodete valikul kalduvad tarbijad üha enam eelistama tooteid, mis on kondivabad ja ilma nahata.
Tavapärasest rohkem müüsime jaaninädalal ka naturaalset Talleggi kanafileed, mis näitab, ka kasvavat trendi ise toiduvalmistamisele pühenduda,” täiendas Triin Kõrgmaa.