1. Avaleht
  2. Toode
  3. Algas valmistoidu teavituskampaania „Hea toit on valmis“
Algas valmistoidu teavituskampaania „Hea toit on valmis“

Algas valmistoidu teavituskampaania „Hea toit on valmis“

Toiduliit ärgitab tarbijaid proovima Eesti tootjate valmistoite ning kummutab valmistoiduga seotud müüte ja eksiarvamusi.

Valmistoitude tarbimine Eestis on majanduslanguse järel Toiduliidu juhataja Sirje Potisepa sõnul  kasvanud. „Valmistoit on mugav, ajasäästlik ja taskukohane alternatiiv söögitegemisele või einestamisele kodust väljaspool,“ sõnas Potisepp. „Kokkamine on meil jätkuvalt populaarne, kuid tänapäevase kiire elutempo juures ei ole sageli võimalust ega põhjust kõiki söögikordi ise valmistada. Sellisel hetkel on valmistoit hea lahendus, olgu selleks siis õhtusöök lähedaste või lõuna kolleegidega,“  lisas ta.

Potisepa sõnul on Eesti tarbijate seas seoses valmistoitudega levinud mitmeid eksiarvamusi, mille kummutamisele kampaania ajal tähelepanu pööratakse. „Ekslikult arvatakse, et kõik valmistoidud sisaldavad lisaaineid ja rasva. Siiski on Eesti valmistoidu tootjate sortimendis mitmeid tervisesõbralikke valikuid.“ Potisepa sõnul eelistavad Eesti tarbijad süüa naturaalseid ja lisaainete vabu tooteid ning Eesti tootjad nende eelistustega toodete väljatöötamisel tõsiselt ka arvestavad. „Eesti valmistoidu tehased on lihtsalt kodustest köökidest märksa suuremad köögid, kus tarbijate maitse-eelistuse järgi valmistatakse erinevaid suppe, salateid, vormiroogasid ja magustoite samadest põhimõtetest lähtuvalt nagu iga hooliv perenaine oma koduköögis. Tasub teada, et Eesti valmistoidu tootjad kasutavad valmistoitude valmistamiseks võimalusel alati kodumaist toorainet,“ märkis Potisepp.

Head Uudised GoodNews