DPD KULLERTEENUS I Kullerite kontaktivaba teenus on eriti populaarne aiamaade pidajate seas
Eriolukorra puhkemisel käivitas logistikaettevõte DPD plaanitust varem arenduses olnud kontaktivaba teenuse keskkonna, mis on nüüd eriti populaarseks osutunud inimeste seas, kes ei saa kulleri tuleku ajal kodus olla või kes tellivad suuremaid ja raskemaid tooteid suvekodudesse ja aiamaadele.
„Mingi hetk tundus, et oleme rohkem mullaveoettevõte kui kullerettevõte,“ naeris DPD müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd. Kontaktivaba toimetuse funktsioon võimaldab nimelt kulleril viia saadetised kohale nii, et pakki ei pea keegi füüsiliselt vastu võtma ning kuller saab selle lihtsalt jätta eelnevalt kokkulepitud kohta. Nüüdseks on selgunud, et eriti agaralt kasutavad seda võimalust kõik aiandusega tegelejad, sest nii saab eriti mugavalt oma suvemajadesse ja aialappidele tellida kevadist mulda ja muid sarnaseid raskeid tooteid.
„Vahel on muidugi ka juhtunud, et mullapakid on tellitud oma tavalisele aadressile kuskil linnas ja alles siis tuleb kliendile meelde, et tegelikult taheti seda ju aiamaale saada. Muld on ju raske ja tihti ei ole ka nende pakendite käsitlemine kõige puhtam töö,“ lausus Kivimurd. „Aga eks aiamaadele tellitakse usinalt ka kõike muud – istikuid, kasvuhoonete detaile, kärusid jne.“
Kivimurd selgitas, et kuigi praeguseks on eriolukord läbi, siis kontaktivaba teenus ei kao kuhugi. „Tegelikult arendasime me seda funktsiooni välja juba ammu enne viiruse levikut ning plaani järgi pidime selle kasutusse võtma eeloleval suvel. Nüüd tegime seda lihtsalt varem.“
Kontaktivaba teenuse valimisel saavad kullerid tellimused kohale tuua ka siis, kui klienti ennast parajasti kodus pole. Just eramajade juures on enamasti küllalt kohti, kuhu kuller saab paki jätta nii, et see kõrvalistele isikutele silma ei paistaks. Kuller paigutab eelnevalt teada antud ajavahemikus paki nimetatud kohta, teeb sellest pildi ning saab kohe edasi liikuda järgmiste klientide juurde. See tähendab, et pakkide toimetus toimub ka kiiremini ja sujuvamalt.
Seni on iseteeninduskeskkonna kaudu toimuva kontaktivaba teenuse läbi palutud pakk jätta näiteks hoovi pargitud autosse, maja taha terassile või kohe välisukse taha, mis on kulleri jaoks lahti jäetud. Vahel on kullerile ette valmistatud ka spetsiaalsed kohad – näiteks aia külge riputatud kott või ekstra selleks välja paigutatud aiakäru.