E-SMASPÄEV I Veebipoodide ühiskampaaniast võtab osa üle 320 e-poe
Täna toimub selle aasta viimane veebipoodide ühiskampaania E-smaspäev, millest võtab osa üle 320 e-poe ja vähemalt 100 000 ostuhuvilist.
„Seekordne E-smaspäev on küll taas kõigi aegade suurim, tuues 24 tunni jooksul erakordseid pakkumisi, kuid meie prioriteet on, et iga inimese ostukogemus oleks laitmatu,“ ütles E-smaspäeva korraldaja, Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. „Pöörame palju tähelepanu osalevate veebipoodide hinnakujundusele, kliendisuhtlusele, tarnekiirusele ja kõigele muule, mis tagab turvalise ning mugava ostuteekonna.“
Seekordne E-smaspäev on küll taas kõigi aegade suurim, tuues 24 tunni jooksul erakordseid pakkumisi, kuid meie prioriteet on, et iga inimese ostukogemus oleks laitmatu.
Eesti E-kaubanduse Liit on kontrollinud kõikide osalevate e-poodide tausta ja monitoorib nende tegevust ka jooksvalt. Samuti panustavad liidu koostööpartnerid kaupade kiiresse tarnesse, püüdes kõik pakid neile üleandmise hetkest paari päeva jooksul pakiautomaatidesse kohale toimetada.
„Soovitame tarbijatel ka jälgida, kas veebipood osaleb kampaanias ametlikult – selleks on veebipoele litsentsi alusel väljastatud vastav E-smaspäeva erimärgis. Samuti on kindlaks lisagarantiiks turvalise ostukoha märgis, mis omistatakse veebipoodidele, kes vastavad kõige rangematele nõuetele,“ selgitas Väät.
Ta lisas, et seekordse E-smaspäeva käigus valmistuvad tarbijad usinalt jõuludeks, kingitusteks valitakse näiteks koduelektroonikat, rõivaid-jalatseid, reise, kosmeetikat, raamatuid jms.
- E-kaubanduse uuringud toovad välja, et Eestis on üheksa inimest kümnest e-ostlemisega kokku puutunud ja veebipoodidest sooritab aktiivselt oste 86% Eesti elanikest. E-kaubandus moodustab meie jaekaubanduse kogukäibest ligi 25%.