1. Avaleht
  2. Majandus
  3. E-SMASPÄEV I Veebipoodide ühiskampaaniast võtab osa üle 320 e-poe
E-SMASPÄEV I Veebipoodide ühiskampaaniast võtab osa üle 320 e-poe

E-SMASPÄEV I Veebipoodide ühiskampaaniast võtab osa üle 320 e-poe

Täna toimub selle aasta viimane veebipoodide ühiskampaania E-smaspäev, millest võtab osa üle 320 e-poe ja vähemalt 100 000 ostuhuvilist.

Foto: Freepik

„Seekordne E-smaspäev on küll taas kõigi aegade suurim, tuues 24 tunni jooksul erakordseid pakkumisi, kuid meie prioriteet on, et iga inimese ostukogemus oleks laitmatu,“ ütles E-smaspäeva korraldaja, Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. „Pöörame palju tähelepanu osalevate veebipoodide hinnakujundusele, kliendisuhtlusele, tarnekiirusele ja kõigele muule, mis tagab turvalise ning mugava ostuteekonna.“

Seekordne E-smaspäev on küll taas kõigi aegade suurim, tuues 24 tunni jooksul erakordseid pakkumisi, kuid meie prioriteet on, et iga inimese ostukogemus oleks laitmatu.

Eesti E-kaubanduse Liit on kontrollinud kõikide osalevate e-poodide tausta ja monitoorib nende tegevust ka jooksvalt. Samuti panustavad liidu koostööpartnerid kaupade kiiresse tarnesse, püüdes kõik pakid neile üleandmise hetkest paari päeva jooksul pakiautomaatidesse kohale toimetada.

Foto: Freepik

„Soovitame tarbijatel ka jälgida, kas veebipood osaleb kampaanias ametlikult – selleks on veebipoele litsentsi alusel väljastatud vastav E-smaspäeva erimärgis. Samuti on kindlaks lisagarantiiks turvalise ostukoha märgis, mis omistatakse veebipoodidele, kes vastavad kõige rangematele nõuetele,“ selgitas Väät.

Ta lisas, et seekordse E-smaspäeva käigus valmistuvad tarbijad usinalt jõuludeks, kingitusteks valitakse näiteks koduelektroonikat, rõivaid-jalatseid, reise, kosmeetikat, raamatuid jms.

  • E-kaubanduse uuringud toovad välja, et Eestis on üheksa inimest kümnest e-ostlemisega kokku puutunud ja veebipoodidest sooritab aktiivselt oste 86% Eesti elanikest. E-kaubandus moodustab meie jaekaubanduse kogukäibest ligi 25%.
Head Uudised GoodNews