Eestis avati uue kontseptsiooniga Tommy Hilfigeri kauplus
Tartu Kaubamaja keskuses avati Tommy Hilfigeri kauplus, mis on brändi esimene uue kontseptsiooni ja eksklusiivse kaubavalikuga pood Baltikumis.
Tartu Kaubamaja keskuse turundusjuhi Piret Kulli sõnul on äärmiselt hea meel tervitada keskuses nii tugevat rahvusvahelist brändi ja moetööstuse olulist lipulaeva nagu Tommy Hilfiger.
„Teeme pidevalt tööd, et pakkuda klientidele mitmekülgset valikut moe- ja ilukaupasid erinevatele stiilidele, igale vanusele ning igaks olukorraks ja sündmuseks. Viimaste aastate jooksul on Tartu Kaubamaja keskuse tootevalik täienenud rohkem kui viieteistkümne kaubamärgi võrra – nende hulgas on mitmeid maailmakuulsaid brände nagu Michael Kors, Marella, Ted Baker, Liu Jo, Tom Tailor, Morgan, Cortefiel ja Aldo,“ ütles Kull.
Tommy Hilfigeri maaletooja, Põldma Kaubanduse AS-i Baltikumi turundusjuhi Kaidi Laeva sõnul on uue kontseptsiooniga Tommy Hilfigeri kauplus eriline nii tootevaliku kui ka omanäolise sisekujunduse poolest, mis võrreldes seniste kauplustega on muuhulgas oluliselt modernsem ning valgusküllasem.
„Kaupluse tootevalikus on lisaks meeste- ja naisterõivastele suur rõhk aksessuaaridel, parfüümidel ja jalanõudel. Samuti on uues kaupluses müügil Tommy Hilfigeri formaalsem moe- ja kontorirõivaste kollektsioon Tailored, mis on saadaval vaid loetud poodides Eestis,“ lisas Laev.
Tommy Hilfiger on maailmakuulus moerõivaste ja –aksessuaaride bränd, mis on esindatud rohkem kui 1400 kauplusega 90 riigis üle kogu maailma. Kaubamärgi maaletooja Eestis ja Lätis on Põldma Kaubanduse AS.