11. septembril toimub mahult Eesti seni suurim veebipoodide ühiskampaania E-smaspäev, kus eripakkumisi teeb üle 300 e-poe ja osaleb vähemalt 100 000 ostlejat.
„E-smaspäev on kasvanud riigi suurimaks kampaaniaks, kus ettevõtted toovad välja oma eripakkumised,“ ütles E-smaspäeva korraldava Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. „E-smaspäeval kasvab e-kaubanduse käive võrreldes tavapäevaga kolmekordseks, mis näitab, et ostjatele võimaldatakse parimaid pakkumisi, tihti soodustusi vähemalt 20-30% ulatuses.“
Väät prognoosis, et sel päeval sooritab oste vähemalt 100 000 inimest, ostjate lemmikvalikuks on elektroonika, rõivad ja sporditarbed. „Eelmistel kampaaniapäevadel kasvas keskmine ostukorv 30% võrreldes tavapäevaga, sama mahtu eeldame ka seekord,“ ütles ta.
E-kaubanduse uuringud toovad välja, et Eestis on üheksa inimest kümnest e-ostlemisega kokku puutunud ja veebipoodidest sooritab aktiivselt oste 86% Eesti elanikest. E-kaubandus moodustab meie jaekaubanduse kogukäibest juba ligi 25%.
Seejuures teeb näiteks iga teine elektroonika ja kosmeetika ostja oma ostu e-poest. Ka kodutehnika ja raamatute puhul eelistavad tarbijad just e-kanaleid.
„Meie e-poodidel on rahvusvaheliste tegijate kõrval oma trumbid ja tugevused, mis puudutab näiteks kiiret komplekteerimist ja tarnet, eestikeelset vahetut ja operatiivset kliendisuhtlust ning kaupa, mida juba samal päeval postitada,“ märkis Väät.
- E-smaspäev on Eesti E-kaubanduse Liidu poolt korraldatav e-ostlemise päev, kus erinevad veebipoed teevad tarbijatele 24 tunni jooksul sooduspakkumisi.
- E-smaspäeva kampaania vältab 11. septembri esimestest sekunditest kuni südaööni kl 23.59.
- Eesti E-kaubanduse Liit on kontrollinud kõikide osalevate e-poodide tausta, mis tagab turvalise ja sujuva ostlemise.
E-smaspäevast võtab osa ka kirjastus GoodNews!
View this post on Instagram