Avaleht Hea Eesti asi ILU KÄTTESAADAVAKS KÕIGILE I Finde – ilumaailma Google
ILU KÄTTESAADAVAKS KÕIGILE I Finde – ilumaailma Google

ILU KÄTTESAADAVAKS KÕIGILE I Finde – ilumaailma Google

Finde.ee on ligi aasta pakkunud Eestis lahendust, mis toonud iluteenused, ilutooted ja kliendid ühte rakendusse kokku. Selle tulemusena on paranenud oluliselt iluteenuse leidmise kogemus ja vastupidi – teenuspakkujatel ja e-poodidel on muutunud lihtsamaks klientideni jõudmine ning nendega suhtlemine.

Iluteenuste pakkujate hinnangul vahetavad nad tavapäraselt klientidega ligi 1000 sõnumit kuus. See on meeletu töömaht, mida teenusepakkujad iga kuu peavad tegema. Kliendid uurivad peamiselt teenuste hinda, vaba aega või soovivad näha tehtud töid näiteks piltidena.

Finde asutaja Urmet Seepteri sõnul on loodud rakendus aidanud viia sellised vestlused miinimumini ja andnud teenusepakkujatele rohkem aega keskenduda oma põhitööle.

„Oleme aastaga kasvanud Eesti suurimaks iluteenuste lahenduseks. Meiega on liitunud juba ligi 700 salongi üle Eesti. Esimese sammuna oleme viinud kokku kliendid, nende vajadused ja erinevad salongid, kuid näeme veel tohutut potentsiaali, et inimeste elu veelgi mugavamaks luua,“ selgitas Seepter.

Tugi kohalikele e-poodidele seoses laieneva Amazoniga

Amazoni laienemisega siia regiooni tekib ka ilutoodetemüüki täiesti uus mõõde. Amazoni toodete valik on äärmiselt lai ja toodete leidmine ja ostmine väga kasutajasõbralik. Oodata on konkurentsi olulist tihenemist.

„Kohalike e-poodide toetamiseks avasime rakenduses võimaluse oma tooteid müüa. Tähelepanu väärib seejuures, et klient saab soovitud toodet otsida korraga mitmest e-poest, pakkumisi võrrelda ja osta,“ lisas Seepter.

Abi noortele, kel puuduvad võimalused iluteenusteks

Finde missioon on „Ilu kättesaadavaks kõigile“ (inglise k. „Making beauty accessible for everyone“). See tähendab, et läbi ühtse rakenduse saab iluteenuse ja ilutoodete tarbija parema ligipääsu teenustele ja toodetele. Teiselt poolt saab ettevõtja otsetee kliendi telefoni ja silme ette just siis, kui on olemas ostuvalmidus.

„Tegelikult on ka kolmas mõõde. Nimelt puudub osadel inimestel üldse võimalus iluteenuseid kasutada. Finde suunab oma heategevusliku teraviku teismelisetele noortele, kes majanduslikel põhjustel jäävad kõrvale isegi sellistest lihtsamatest iluteenustest nagu juuksur. Proovime koos ilutegijate kommuuniga seda teemat hakata lahendama. Täpsemalt on veel vara rääkida, aga esimesed ühistegevused saavad loodetavasti alguse juba jaanuaris,“ selgitas Seepter tulevikuplaane vastutustundlikkuse vallas.

Järgmiste turgudena vaatab Finde Inglismaa ja Soome poole. Inglismaal on iluvaldkonnas väga tihe konkurents ja nii salongid kui e-poed avatud uute lahenduste proovimiseks. Soome suunal on võimalus luua Talsinki lahendus ehk anda soomlastele parem ligipääs Eesti iluteenustele ja vastupidi. Täpsemad plaanid selguvad Seepteri sõnul järgmise aasta esimeses pooles.