
Kas tehisintellekt suudab digimüüki suurendada?
Selle aasta peategelaseks peavad mitmed tehnoloogia väljaanded ja digientusiastid just tehisintellekti, mille abil soovitakse luua olulist innovatsiooni pea igas valdkonnas. Kuid kui palju siis ikkagi tehisaru suudab ettevõttele reaalselt kasu tuua? Spetsialistid on teema ette võtnud ja hakkavad peagi jagama reaalseid kogemusi.
Järgmisel reedel korraldatakse entusiastide eestvedamisel e-äri seminar, kus praktikud räägivad lisaks selle aasta trendidele ka veebiäri erinevatest tahkudest ja isiklikest kogemustest. Värsket kogemust on lubanud tulla jagama ka näiteks Eesti ühe legendaarseima e-poe ON24.ee juht, kes räägib kuidas ühele suurimale kohalikule e-poele lisati tehisintellekt.

Ürituse eestvedaja Rode Luhaääre sõnul ajendas sündmust looma just vajadus jagada tegutsevate ettevõtete kogemuslugusid. “Ühelt poolt on internetis äri arendamiseks justkui võimalusi ülimalt palju, samas on kõigega kurssi viimine pea võimatu ja iga lahenduse testimine nõuaks olulist ressurssi“ avab Luhaäär initsiatiivi tausta. Sündmusel vaadatakse tema sõnul e-äri arendamist nii müügitiimi, digiturunduse, veebiarenduse kui ka brändingu vaatenurgast.
Ühelt poolt on internetis äri arendamiseks justkui võimalusi ülimalt palju, samas on kõigega kurssi viimine pea võimatu ja iga lahenduse testimine nõuaks olulist ressurssi.
Üritusel tuuakse välja ka erinevate arendustegevuste praktiline suhe tehisintellektiga. Initsiatiiviga soovitakse saada rohkem infot tulemuste osas, mis aitaks ettevõtjatel seada plaane ka näiteks alanud aastaks ja miks mitte leida ka võimalusi tehisaru kasutamiseks oma väljakutsete lahendamisel.

ON24 juht Arti Kütt tuleb jagama äsjast kogemust, kus tehisarule on antud ülesandeks paari klikiga leida pea 100 000 toote seast just kliendile sobivaimad. “Esmane paarikuuline testperiood live keskkonnas on seljataga ja oskame juba trende ja AI efektiivsusmäärasid välja joonistada” kinnitas Kütt. Tema sõnul tuleb tulemuste tõlgendamisel vaadata ka sügavamat konteksti ja lähtuda pikaajalisest visioonist ning muuta oma kodu sisustamine ja sobivaima diivani või kummuti valik võimalikult mugavaks ja kiireks. Kütt lisab, et iga huviline võib kenasti ka ise ON24.ee veebipoes tehisaru proovile panna, sest “sarnase toote AI otsing” on juba kõigile vabalt kasutatav.
- Entusiastide poolt ellu kutsutud seminaril astub üles veel ka:
- Iglucrafti tegevjuht Priit Kallas, kelle juhtimisel on veebis müüdud nii saunu kui puhkemaju üle maailma.
- Lisaks räägib Foruse ärimüügijuht Urmas Kamdron, kuidas veeb ja müügimeeskond saavad omavahel koostööd teha äriklientidele müümisel.
- Procommerce digistrateeg Rode Luhaäär räägib kasumliku e-äri arendamise trendidest ja mõistlikest valikutest.
- E-äri seminar toimub 7. veebruaril Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainori Tallinna peamajas.
- Registreeruda saab Fienta keskkonnas.
- Lisaks veebi teel osalemisele julgustavad korraldajad ka seminarile kohale tulema, et võrgustuda ja arendada mõtteid huvitavatel teemadel.