Avaleht Toode Kuidas nutikell sind rohkem liikuma paneb?
Kuidas nutikell sind rohkem liikuma paneb?

Kuidas nutikell sind rohkem liikuma paneb?

Nutikell on justkui isiklik personaaltreener, mis on Sinu randmele kinnitatud ning mis alati toetab Sinu aktiivselt eluviisi. Pidevad meeldetuletused, tervisekontroll ning saavutuste jälgimine võimaldab luua uusi tervislikke harjumusi, mis jäävad püsima. Siit leiad 8 erinevat viisi, kuidas nutikad spordikellad aitavad kaalust alla võtta ja vormis püsida.

Suurenda oma samme 

Keskmine inimene teeb päevas umbes 4000 sammu, kuid sisseehitatud sammulugeja abil saad jälgida oma samme ja proovida neid suurendada. Vali lifti asemel trepp ja tule bussist maha üks peatus varem – see kõik aitab saavutada suurema sammude arvu päevas ning omakorda püsida vormis. Teaduslike uuringute kohaselt peaksid kõik inimesed proovima oma samme suurendada 10 000-ni päevas. Kui Sul on nutikell, saad alati hoida silm peal oma sammudel ning nii tead alati, kui oled oma eesmärgi saavutanud.

Foto: Shutterstock.com

Jälgi oma und 

Ära kunagi alahinda hea une mõju – see on midagi, mis võib mõjutada kogu meie ülejäänud päeva, meie eesmärke, heaolu ja isegi saavutusi. Nutikellade unerežiimi rakendused jälgivad une ajal Sinu liikumisi ja hindavad une-ärkveloleku tsükleid, et näha, kui rahulikult oled maganud. See võib aidata magamisharjumusi parandada, et saaksid oma päeva produktiivselt ära kasutada. See võib omakorda aidata pikendada eluiga, olla puhanum ja tunda ennast õnnelikumana.

Foto: Shutterstock.com

Südame löögisageduse monitor

Südamekontrolliga nutikell aitab tagada, et Sa ei pingutaks üle ega teeks trenni ajal endal kogemata haiget. Kell võib öelda kui trenn on Sinu südamele see liig. Teiseks aitavad kellad Sul leida oma treeningu sobiva tempo, hoides samal ajal ka pulssi tasakaalus. Sobiva pulsisageduse leidmine nõuab veidi harjutamist, kuid südamemonitori abil saad hõlpsalt silmapilgul näha, kuidas süda Sinu praegust tempot käsitseb.

EKG analüüs 

EKG analüüs on veel üks käepärane südamefunktsioon, mida tänapäevased nutikellad pakuvad. EKG või elektrokardiogramm on test, mis on mõeldud südame aktiivsuse mõõtmiseks. See salvestab südame rütmi treeningu, puhkamise või lihtsalt tavaliste igapäevaste tegevuste ajal ning seda saab kasutada avastamaks probleeme nagu ebaregulaarne südame löögisagedus, südamehaigused ja palju muud. Kui Sul on juba mõni südamehaigus või võtad ravimeid, mis võivad südant mõjutada, on EKG analüüsi rakendus suurepärane võimalus oma südame praeguse tervise jälgimiseks.

Kehatemperatuuri mõõtmine 

Liikumine võib mõjutada kehatemperatuuri mitmel viisil, kuid õigel tasemel või võimalikult lähedal hoidmine võib aidata saavutada meil parimaid tulemusi ja hoida end kogu päeva jooksul energilisena. Kuidas mõjutab kehatemperatuur treenimist ja meie tervist? Lihtsalt öeldes vabastab treeningu ajal hingamine lihastes energia, mis põhjustab keha kuumenemist ja kui kehatemperatuur tõuseb liiga kõrgele, tekitab nahk higi, mis aurustub ja seejärel jahutab nahka. Tasakaalustatud kehatemperatuuri säilitamine on tervisliku treeningu jaoks hädavajalik ning nutikellade temperatuurimonitori abil saad oma kehatemperatuuri silmapilkselt vaadata ja veenduda, et püsid turvalisel ja tervislikul tasemel kogu treeningu vältel.

Meeldetuletused 

Liiga pikalt istumine võib tekitada terviseprobleeme, kuid tänapäeval on see sageli paratamatus, kuna enamus tööd leiavad aset just kontoris. Seetõttu on nutikellade istuva meeldetuletuse funktsioon suurepärane – see tuletab meelde, millal tuleb üles tõusta ja liikuda. Kui Sul on personaaltreener randme külge kinnitatud, meenutades regulaarselt liikumist, saad luua häid harjumusi, eriti kui oled kontoritöötaja. See mitte ainult ei suurenda Sinu sammude arvu, vaid pakub ka silmadele puhkust arvuti ekraanist ja aitab Sul end värskena tunda, mis tähendab, et oled seetõttu produktiivsem.

Esita endale väljakutseid 

Enda proovilepanekuks kasuta nutikellade stopperi- ja taimeri funktsioone. Need on eriti kasulikud jooksjatele ja miks mitte ka teistele sportlastele. Jälgi oma aegu, et saaksid jälgida oma edusamme ja veendu, et järgid oma treeningkavasid efektiivselt.

Kuula muusikat 

Hangi endale salvestusruumiga nutikell, et saaksid kogu muusika salvestada mikro-SD-kaardile, et oma lemmiklaule või podcaste kuulata läbi oma nutikella. Mitmed uuringud on näidanud, et muusikal võib olla suur mõju sellele, kui tõhusalt me ​​treenime. Ilma trennile mõtlemata purustad suurema tõenäosusega oma isiklikke rekordeid. Hangi nutikella jaoks juhtmevabad kõrvaklapid, mida saad ühendada oma kellaga läbi Bluetooth ühenduse – unusta tüütud juhtmed ning naudi muusikat kvaliteetselt.

Foto: Shutterstock.com

Kättesaadavus 

Võib-olla mõtled, et see kõik kõlab küll hästi, kuid seda kõike suudab ju ka minu telefon teha? Ehkki nutitelefonid pakuvad sarnaseid rakendusi, on paljud nutikella terviserakendused sisseehitatud kella sisse, mis tähendab, et need on täpsemad. Nutikellaga näitude nägemiseks või edusammude jälgimiseks piisab lihtsast randmeliigutusest, samas kui nutitelefoni puhul tähendab see taskust välja võtmist. Lisaks ei saa korraga avada mitu rakendust. Kuigi tänapäevased nutitelefonid on üsna kerged, siis võrreldes kellaga on need siiski raskemad ja mahukamad, mis võib sportides pigem takistuseks olla. Kui oled otsimas just kerget ja funktsionaalset kella, tasub tutvuda valikuga siit.

Tänapäeva tehnoloogia annab suurepärase eelise ka sportimiseks. Kui oled otsimas sobivaid lahendusi oma sporditulemuste toetamiseks, tasub tutvuda valikuga Kaup24 veebipoes, kust leiad alati soodsad hinnad ja mitmekülgse valiku.