MediaMarketing pakub heategijatele abi meediakajastusega ja kodulehe loomisel
Agentuur MediaMarketing tahab ulatada abikäe kõikidele, kes teevad midagi head, kuid vajavad seejuures vahendite puudumisel abi kodulehe tegemiseks või meediateenust.
MediaMarketing on kogu ettevõtte tegutsemise perioodi tegelenud ka heategevusega. “Eks ikka seetõttu, et me ei oska ega tohi elada nii, et me midagi ühiskonnale tagasi ei anna,” selgitab agentuuri asutaja ja tegevjuht Monika Kuzmina.
Aastatel 2012 kuni 2014 kinkis agentuur töötajate aega, vahendeid ja oskusi Sihtasutuse Kadunud (www.kadunud.ee) arendamiseks. “Lõime puuduolevad sotsiaalmeediakanalid, valmistasime uue kodulehe ning monitoorisime igapäevaselt meediat, et asjad sihtasutuses käiksid kiiremini. Lisaks teavitasime meediat ning koordineerisime intervjuusid,” kirjeldab Monika Kuzmina kadunute leidmise hõlbustamiseks ette võetut.
MediaMarketing on meediateenust pakkunud erinevatele heategevusüritustele, aidanud sportlasi, muusikuid ning organisatsioone.
Nüüd kinkis agentuur kodulehe tulundusühistule Casa Nostra. “Nende eesmärk on, et kohad ja majad, mis on meile tähtsad, jääksid alles, et need ei laguneks olematusse, ei kaoks ega muutuks vaid fotodeks ja plaanideks,” selgitas MediaMarketingi tegevjuht. Ühistu tegemisi saab lähemalt näha aadressil: http://casanostra.ee/.
NB! MediaMarketingi abivalmis inimeste üleskutse oleks järgmine: “Kui sina teed midagi, mis on Eesti ja Eestimaa inimeste jaoks väga vajalik, kuid sul puuduvad vahendid, et see, mida teed, leviks kogu Eestimaal kiiremini ja kaugemale, saada meile oma mõte aadressil info@mediamarketing.ee. Meie 10 protsenti ühiskondlikku kümnist on sel aastal veel maksmata – arutame asja ja valime välja, keda saame sel aastal veel aidata!”
Jüri Kukk