1. Avaleht
  2. Toode
  3. Mitsubishi Outlanderi hübriidversioon läbis Venemaal ekstreemtesti
Mitsubishi Outlanderi hübriidversioon läbis Venemaal ekstreemtesti

Mitsubishi Outlanderi hübriidversioon läbis Venemaal ekstreemtesti

Mitsubishi Outlander PHEVKolm Mitsubishi Outlander pistikhübriidi läbisid Venemaa muutlikes oludes kokku 30 000 testkilomeetrit. Kahe testikuu jooksul puutusid autod kokku nii alla 30 miinuskraadi langenud temperatuuride, üleujutuste kui lihtsalt halbade teeoludega. Outlander PHEV-d olid kasutusel Jekaterinburgi, Moskva ja Togliatti piirkondades.

Testi tulemused olid positiivsed. PHEV sai Venemaa rasketes oludes vägagi hästi hakkama ning tehnilisi probleeme ei tuvastatud. Suur osa testsõitudest viidi seejuures läbi halvas seisus teedel ning muuhulgas läbiti ka kevadistest üleujutustest mõjutatud alasid. Nii veermikuosad, sisepõlemismootor kui elektri- ja laadimissüsteemid töötasid laitmatult igasugustes tingimustes.

Venemaa Mitsubishi Motorsi ametliku maaletooja MMC Rusi juhatuse esimehe Andrei Pankovi sõnul valis Mitsubishi Motors testiperioodiks kaks kuud, mille jooksul on ilmaolud kõige ettearvamatumad ja nõuavad autolt enim.

Väljatöötamise protsessi vältel testiti pistikhübriid Mitsubishi Outlander PHEV-d nii Ameerika Ühendriikide kuuma kliimaga osariikides kui eriti külmades oludes Kanadas. Pistikhübriidi turuletuleku eel strateegiliselt olulisel ja raskete teeolude poolest tuntud Venemaal otsustati aga sealsetes oludes läbi viia lisatestid.

Kui Venemaal saabub Mitsubishi Outlander PHEV müügile augusti lõpus, siis Eestis on auto juba praegu saadaval. Koos riigipoolse ostutoetusega algab hind 34 000 eurost. Silberauto Mitsubishi müügidirektori Üllar Borni sõnul on huvi Outlander PHEV vastu suur. Eelkõige kiidavad proovisõitjad tema sõnul auto vaiksust, kiirendust, ruumikust ning võimalust vajadusel sõidukit ka väljaspool teid kasutada. Pikemal kasutamisel on võimalik saavutada väga madalad ülalpidamiskulud.

Mitsubishi Outlander PHEV on esimene nelikveoline pistikhübriid, mis Eestis müügil. Auto on varustatud kahe elektrimootori ja sisepõlemismootoriga. Sõiduki nelikvedu on lukustatav suhtes 50:50. Auto laadimiseks on võimalik kasutada nii tavalaadijat (laadimisaeg ca 5 h) kui üle Eesti paiknevat laialdast kiirlaadijate võrku (laadimisaeg ca 20 min). Võimalik läbisõit autot laadimata ja tankimata ületab 800 kilomeetrit.

Proovisõidust ning auto detailsemast tutvustusest huvitatud ajakirjanikel palume ühendust võtta e-posti aadressil pr@silberauto.ee või telefonil 5333 7088.