
Nielsen selgitas välja 2012. aasta edukaimad uudistooted

Turu-uuringute firma Nielsen selgitas taas välja edukaimad eelmisel aastal Eestis turule toodud toidu- ja esmatarbekaubad. Kõige edukamaks uueks tooteks 2012. aastal osutus Leiburi Mitmevilja Röst. Teisele kohale tuli Vana Tallinn Winter Spice liköörja kolmandale Saku Karl Friedrich õlu.
2012. aasta kõige edukamate uute toodete leidmiseks viis Nielsen läbi kaheosalise uuringu. Esmalt analüüsiti ketikaupluste 2012. aasta müügiandmeid ning leiti eri tootegruppide parimad uued tooted vastavalt nende keskmisele kuisele müügikäibele. Teine osa koosnes tarbijauuringust, kus internetiküsitluse käigus selgitati välja, kui suur hulk tootegrupi tarbijatest on antud toodet ostnud. Mõlema osa tulemused koondati ühisesse indeksisse, mis määras toodete üldise järjestuse.