Eesti päritolu müügitarkvara ettevõte Pipedrive tõi täna turule oma hiinakeelse toote, mis on osa ettevõtte plaanist laiendada oma äritegevust Aasias. Esimeseks sihtturuks saab 24 miljoni elanikuga Taiwan.
Pipedrive’i tehnoloogiajuhi Sergei Anikini sõnul on pilvepõhisel tarkvaral Aasia suuruselt kümnenda majandusega Taiwanil suur potentsiaal, kuna saarel on hästi arenenud tehnoloogiasektor ning ülikõrge internetikasutus. “Pipedrive’i kohandamine traditsioonilisse hiina kirjaviisi oli meie jaoks strateegiline samm, kuna lähikuudel plaanime tugevdada oma positsiooni teistel sarnastel turgudel nagu Singapur ja Hong Kong. Pikemas plaanis näeme loomulikult Pipedrive’i toote kohandamist lihtsustatud hiina kirjaviisi, et siseneda juba suurele Mandri-Hiina turule,” sõnas Anikin.
Oma äristrateegia elluviimiseks sõlmis Pipedrive edasimüüja lepingu Taipei ettevõttega TS Cloud, mis hakkab toetama Pipedrive’i turundust ja müügitegevust Taiwanis. “Kohalikus keeles toote ja tugeva partneri olemasolu on rahvusvahelise ettevõtte jaoks olulised eeldused Aasia turgudel läbilöömiseks,” lisas Anikin, kes näeb Taiwanil Pipedrive’i kasvuvõimalusi eriti väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete seas, mis moodustavad olulise osa sealsest majandusest.
Lisaks traditsioonilisele hiina kirjaviisile on Pipedrive Aasia riikidest kohandanud oma toote Jaapani ja Korea turu jaoks.
Pipedrive’i eesmärk on pakkuda müügi- ja turundusinimestele platvormi, mis pakub tuge müügiprotsessi erinevates etappides – uute klientide leidmisest tehingute lõpetamise ning kliendisuhete hoidmiseni. Septembris lansseeris Pipedrive uue potentsiaalsete klientide leidmise ja haldamise tööriista LeadBooster, millel on ainulaadne 400 miljoni kontaktinfoga andmebaas Prospector, müügivihjete hindamiseks kasutatavad Chatbot ja Live Chat, müügivihjete andmete kogumist võimaldav Web Forms ning veebikülastatavuse jälgimise lisandmoodul Web Visitors. Viimastel kuudel on Pipedrive loonud mitmeid lahendusi just kodukontoris töötavatele kasutajatele, luues integratsioonid näiteks rakendustega Zoom ja MS Teams. Kokku on Pipedrive’il integratsioonid ligi 220 rakendusega.
Pipedrive on võitnud mitmeid mainekaid tooteauhindu ja pääsenud korduvalt valdkonna edetabelite tippu. Turu-uuringute organisatsioon MarTech Breakthrough tunnustas Pipedrive’i 2020. aasta parima CRM lahenduse tiitliga. USA nõustamisfirma Motley Fool valis Pipedrive’i kõige lihtsamini kasutatavaks kliendisuhete halduse tarkvaraks. USA meediaettevõtte U.S. News & World Report CRMide edetabelis jagas Pipedrive’i tänavu teist kohta. 2020. aastal pääses Pipedrive kolmandat aastat järjest väga konkurentsitihedasse Forbes Cloud 100 nimekirja.
Pipedrive on 2010. aastal Timo Reini, Urmas Purde, Ragnar Sassi, Martin Henki ja Martin Tajuri asutatud müügijuhtimise tarkvara ettevõte. Täna kasutab Pipedrive’i müügitööriistu üle 90 000 ettevõtte rohkem kui 150 riigis. Firma on kaasanud 90 miljoni USA dollari väärtuses kapitali investeerimisfondidelt Bessemer Venture Partners, Insight Partners, Atomico, Deutsche Telekom Capital Partners ja Rembrandt Venture Partners. Pipedrive’i kontorid asuvad Tallinnas, Tartus, Londonis, Lissabonis, Prahas, Riias, Dublinis, New Yorgis ja St. Petersburgis Floridas. Kiiresti kasvavas ettevõttes töötab üle 600 inimese. Lisainfot leiab siit.