1. Avaleht
  2. Toode
  3. Renault’ värskendab sel suvel Trafic’ut
Renault’ värskendab sel suvel Trafic’ut

Renault’ värskendab sel suvel Trafic’ut

RENAULT TRAFIC (X82) - PHASE 1

Renault’ värskendab sel suvel Trafic’ut, mida on maailmas 1980. aastast alates müüdud 1,6 miljonit. Praktiline ja säästlik „Van à Vivre on saanud uue sise- ja välisilme ning varustatud nutiuuenduste ja uute mootoritega. Sõiduk tuleb müügile uue, Renault’ väljatöötatud 1,6 dCi mootoriga; sealhulgas on ka topeltturbolaaduriga versioon, mille kütusekulu jääb alla kuue liitri 100 km kohta.

1980. aastal sama kuulsa Estafette’i asemel turule toodud Renault Trafic’ut on maalimas müüdud 1,6 miljonit. 2014. aastal jätkub Trafic’u lugu kolmanda põlvkonnaga, mis tuuakse turule umbes 50 maailma riigis.

Uuel Trafic’ul on täiesti uutmoodi väliskujundus

RENAULT TRAFIC (X82) - PHASE 1Esiosal on suurem, püstisem logo, mis on iseloomulik Renault’ brändi uuele identiteedile. Autol on jõuline ja dünaamiline hoiak, laiad saledad esituled annavad väljendusrikka ilme ning suurema kaldega esiklaas on kapotist selgelt eralduv. Lai ja agressiivne õhusisselaskeava ning peenike kere toonis triip kahe iluvõre vahel loovad kergema mulje. Teravamad jooned annavad sõidukile varasemast dünaamilisema silueti, kuid massiivsus, mida Trafic’u kliendid ootavad, on säilitatud nina ümbritseva kaitsva põrkeraua abil.

Uue Trafic’u puhul on Renault ära kasutanud oma kogemused tarbesõidukite segmendis ning pakub tõeliselt kasutajasõbralikku furgooni, mis on moodne ja mugav ning vastab klientide vajadustele.

RENAULT TRAFIC (X82) - PHASE 1Uut Trafic’ut saab tänu sarja mitmekülgsusele kohandada vastavalt vajadusele. Sarjal on 270 varianti, kaks eri kõrgust, kaks eri pikkust, tarnefurgooni-, mikrobussi-, platvormauto- ja väikebussiversioon, rääkimata ümberehitajate ja Renault Tech’i pakutavatest lahendustest.

Uus Trafic on tänu uute väiksemate, turbolaaduriga mootorite sarjale nii paindlik kui ka säästlik. Mootorid põhinevad Renault’ väljatöötatud uusima põlvkonna 1,6 dCi mootoril (R9M) ja on varustatud tehnoloogiaga, mis ühendab väiksema kütusetarbe nauditava juhtimisega. Sarjal on kaks versiooni: üks muutuva geomeetriaga turbo, mis lubab säästa enam kui ühe liitri 100 km kohta, ja topeltturbo, mille kütusekulu jääb alla piirmäära 6 liitrit 100 km kohta*. Mootorid tagavad kiiruse väleda ülesvõtmise ja tundliku kiirenduse tagamiseks suurema pöördejõu väiksemate kiiruste juures.

RENAULT TRAFIC (X82) - PHASE 1Renault’ tarbesõidukite eksperdid disainisid uue Trafic’u vastupidavaks ja tugevaks. Auto loomises on kasutatud umbes 1800 seni tippsõiduautodele keskendunud Sandouville’i tehase töötajate teadmisi ja vilumust. Tehas tegi furgoonitootmise Prantsusmaale kolimiseks tänu enam kui 230 miljoni euro suurusele investeeringule läbi märkimisväärse muundumistöö.

 

Head Uudised GoodNews