Tallinna Kaubamaja Grupp kasvatas teises kvartalis käivet ja kasumit
Tallinna Kaubamaja Grupi 2021. aasta teise kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 207,2 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 21,2%.
Esimese poolaasta müügitulu oli 398 miljonit eurot, kasvades 14,8%. Grupi 2021. aasta teise kvartali konsolideeritud auditeerimata puhaskasum oli 9,9 miljonit eurot, mis oli 70,3% kõrgem eelmise aasta võrreldava perioodi kasumist. Grupi 2021. aasta kuue kuu puhaskasum oli 7,7 miljonit eurot, mis ületas eelmise võrreldava perioodi tulemust 89,9%.
Autokaubanduse esimese poolaasta müügitulu oli 78 miljonit eurot. See ületas 34,8% eelmise aasta sama perioodi müügitulu. Teise kvartali 41,8 miljoni euro suurune müügitulu oli 2020. aasta teise kvartali müügitulust kõrgem 68,6%. Esimesel poolaastal müüdi 3306 uut sõidukit, sellest teises kvartalis 1734 sõidukit. Segmendi 2021. aasta esimese poolaasta puhaskasum oli 3,1 miljonit eurot, ületades 2,9 miljoni euro võrra aasta varasemat sama perioodi kasumit.
Taaskord oli valitsuse korraldusega koroonaviiruse leviku tõkestamiseks 11. märtsist kuni 2. maini suletud enamik Kaubamajade segmendi kauplustest.
Gruppi kuuluvad kaubamärgid Viking Motors, Kia, ABC King, Viking Security jt.