
Tööandja brändingu superkonverents: Brett Minchington Eestis
Instar EBC korraldab 14. novembril Tallinnas tööandja brändingu superkonverentsi.
Selle peaesineja Brett Minchington on koolitanud juhte enam kui 35 riigis ja kirjutanud mitmeid raamatuid.
Kaasahaaraval konverentsipäeval:
- õpid, kuidas läheneda tööandja brändingule strateegiliselt ning kuidas see mõjutab talentide leidmist, töötajate kaasatust, kliente, käivet ja kasvu;
- hakkad mõistma tehnoloogia rolli tööandja brändingus; saad teada, kuidas panna oma tööandja brändingu kasuks tööle tehisintellekt, masinõpe, robootika, mobiilsed lahendused ja sotsiaalmeedia; mõistad, miks on selgelt paika pandud sotsiaalmeedia strateegia kriitiline tegevuste edukuste tagamisel ja eesmärkide täitmisel;
- saad teada, kuidas mõõta tööandja brändingu tulemuslikkust ja seada edukusemõõdikud (KPI);
- tuuakse näiteid parimate tööandja brändingu strateegiate ja praktikate kohta suurtes organisatsioonides, nagu Google, Facebook, Ikea, Heineken, Salesforce, Adidas, Sap ja Virgin Media.
Ole sel üritusel kindlasti kohal, kui oled organisatsiooni juht, tegeled personali, turunduse või kommunikatsiooniga.