Avaleht Koos koroonast üle 100% KONTAKTIVABALT I Telia pakub seadmete soetamist, remonti ja tagastamist 100% kontaktivabalt
100% KONTAKTIVABALT I Telia pakub seadmete soetamist, remonti ja tagastamist 100% kontaktivabalt

100% KONTAKTIVABALT I Telia pakub seadmete soetamist, remonti ja tagastamist 100% kontaktivabalt

Kuna Eestis kehtiva eriolukorra tõttu on soovitatav vältida otsekontakte, viis Telia oma e-poest tehtud ostude käsitlemise täielikult kontaktivabaks.

Telia Eesti kauba ja finantseerimise valdkonna juhi Maksim Melamedi sõnul arendas ettevõte lühikese ajaga välja mitu uut lahendust, mis võimaldavad käsitleda Telia e-poe vahendusel tehtud oste ja nendega seotud edasisi protsesse täielikult kontaktivabalt.

„Tänane eriolukord ning meie klientide ja töötajate heaolu pani Telia inimesi leiutama uusi ja nutikaid viise, kuidas seniseid protsesse veelgi lihtsamaks ja mugavamaks muuta.  Erinevatel Telia tiimidel kulus kõigest neli tööpäeva, et luua lahendus, mis võimaldab meie klientidel Telia e-poest ostetud seadmeid soovi korral tagastada kontaktivabalt läbi pakiautomaadi, kusjuures postikulud katab sel juhul Telia,“ selgitas Melamed.

See tähendab, et kui klient soovib Telia e-poest soetatud seadme mingil põhjusel tagastada, ei pea ta selleks pöörduma Telia esindusse, vaid saab kõik vajalikud toimingud teostada e-kanalite ja pakiautomaadi abil. Ainus tingimus on, et kõnealune seade peab mahtuma pakiautomaati.

Alates märtsi lõpust pakub Telia täiesti kontaktivabalt ka Vana uueks teenust, mis võimaldab soetada Telia e-poest uue seadme vana seadme väärtuse võrra soodsamalt. Seejuures saab näiteks oma vana telefoni (mis võib olla ka katkine) Teliasse saata tasuta ja kontaktivabalt läbi kliendile sobiva pakiautomaadi.

„Vana uueks teenus on eriti mugav just tänases olukorras, sest vana telefoni müügiks ei pea kasutama kuulutusportaale ja kohtuma potentsiaalsete ostjatega. Ühtlasi antakse vana telefonile keskkonnasõbralikul viisil uus elu,“ ütles Melamed.

Jätkuvalt on kriisi ajal Telia klientidele abiks juba varem arendatud teenused. Näiteks seadmete järelteeninduse e-teenuse abil saab saata rikkis mobiiltelefoni hooldusesse läbi pakiautomaadi. Ka Telia Seadmekindlustuse teenuse puhul on kogu kahjukäsitluse protsess teostatav läbi e-kanali ning kahjuavalduse esitamine ja kahjustatud seadmete hooldusesse saatmine käib läbi Telia iseteeninduse ja pakiautomaadi.

LEAVE YOUR COMMENT

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga