Antti Tapani moebränd ja selle filosoofia „Great was never normal“ on alates tänavu kevadest saanud populaarseks kogu Soomes. Nüüd on ka kõikides Eestis tegutsevates Prisma hüpermarketites müügile tulnud moekollektsioon, mis inspireerib olema julgelt isikupärane ja väljendama end riietumise kaudu. Kollektsioon on sündinud hetkel populaarseima Soome popstaari Antti Tapani Tuisku ja Prisma tihedas koostöös.
Antti Tapani on sportlik vabaajakollektsioon, mis sisaldab rõivaid, kotte ja jalatseid nii argipäevaks kui ka sportimiseks. Nüüd on Antti Tapani moebränd täienenud uue kollektsiooniga, mille värvitoonid on loodusmaastiku roheline, ereoranž ja petrooleumsinine.
Kollektsiooni loovjuht Antti Tapani Tuisku sõnul saab tema loomingut kombineerida vastavalt oma julgusele.
„Lõime kollektsiooni, kus kõik detailid, kvaliteet, materjalid ja riiete trendikus viivad tavapärase igapäevase riietumise täiesti uuele tasemele. Mul on väga hea meel, et nüüd on need trendikad rõivad Eestis saadaval,” selgitab Antti Tapani Tuisku.
AT kollektsiooni kuuluvad dressid, pusad, retuusid, T-särgid, lühikesed püksid, ujumisriided, vihmariided ja õueriided. Hooajaliselt lisanduvad ka näiteks siserõivaid (eeskätt naiste mõõtudes), talvemütsid ning soojad vabaajajalatsid.
Prisma Peremarketi tegevjuht Ilkka Alarotu väljendab heameelt Antti Tapani brändi jõudmise üle siinsetesse Prismadesse.
“Oleme uhked, et toome Eestisse maailmatasemel innovaatilist moodi. See on osa meie eesmärgist saada populaarseimaks moe- ja trenditoodete müüjaks Eestis,” ütles Alarotu.
Kollektsiooni võlu peitub toodete multifunktsionaalsuses ja kombineeritavuses. Antti Tapani lemmiktoodetest saab panna kokku täiesti isikupärase garderoobi.
Soomes tõusid suurimaks müügihitiks Antti Tapani sokid
Antti Tapani moekollektsioon tuli Soomes müüki kevadise eriolukorra ajal. Sellele vaatamata oli müük väga edukas, sest kollektsioon sisaldas palju just kodus viibimiseks ja sportimiseks sobivaid riideid, mis muutsid argipäeva pisut särtsakamaks.
Kevadel müüki tulnud üksiktoodetest on kõige populaarsemad olnud valged sokid suurte AT logodega. Seega ka brändi väiksemate toodete abil saab oma riietust värskendada ja lõbusamaks muuta. Samas iseloomustab see ka Antti Tapani brändi sõnumit: „Ole julgelt sina ise“.
„Oleme brändi kui terviku kavandamisel alles üsna algusjärgus. Tihti läheb aastaid, kuni mingi uus bränd laiemale üldsusele lähemalt tuttavaks saab. Oleme siiski juba praeguseks näinud, et AT bränd on suurepäraselt vastu võetud ja selle sisu on kõrgelt hinnatud. Soovime ka edaspidi tugineda isikupärasele elule ja see ei pruugi tingimata tähendada vaid riideid,“ vihjab Antti Tapani tulevikuplaanidele.
AT brändi vastutustundlikkus
Kõik S-Grupi kaubatarnijad on vastutustundlikkuse kriteeriumitele vastavad ja varasema koostöö kaudu tuttavad partnerid. Hiinas ja Türgis asuvatele tootmisettevõtetele on läbi viidud sõltumatud auditid. Auditite kaudu on muuhulgas kontrollitud tehaste tegevust töö- ja inimõiguste tagamisel.
Eestis on Antti Tapani tooted saadaval ePrismas ning Prisma hüpermarketites.