Barbora.ee rakendas klientide ja töötajate kaitseks taas kõrgema taseme turvalisus- ja ohutusmeetmed – sellest nädalast on sarnaselt kevadele kõik ostud kontaktivabad ning kuller jätab kauba ostja kodu või korteri ukse ette; kõik tellimuste komplekteerijad kannavad isikukaitsevahendeid ning igal hommikul mõõdetakse kõikide töötajate kehatemperatuuri.
Barbora tegevjuhi Kirke Pentikäineni sõnul kehtestas ettevõte kevadel nii klientide kui oma töötajate kaitseks kõikide tellimuste ja kaasaostude (drive-in) puhul reegli, et ostud antakse üle täiesti kontaktivabalt.
“Viime ostud kliendile koju ukse ette ning kuller veendub distantsilt, et klient on kodus ja annab tellitud toidu ja kodukaubad üle ilma füüsiliselt kokku puutumata,” kirjeldas Kirke Pentikäinen. “Suveperioodil, mil kriisist tingitud piirangud leevenesid, tulime klientidele vastu ning meie kullerid tõstsid ostud ka tuppa. Kuid alates sellest nädalast alustasime turvalisuse huvides taas rangelt kontaktivaba üleandmisega.”
Klientidele tuletatakse kontaktivaba üleandmise põhimõtet meelde ka ostu sooritades.
“Usume, et sarnaselt kevadele mõistavad ostjad seda, et uuesti kontaktivabaduse rakendamine on meie kõigi tervise huvides. Kaup kellelegi koju toimetamata ei jää, ka kortermajades saab ostja selle otse oma korteri ukse ette,” märkis Kirke Pentikäinen.
Barbora.ee rakendas töötajate tervise kaitseks ja ohutuse tagamiseks juba septembris kevadega sarnaseid ohutusmeetmeid. “Igal hommikul kontrollitakse kõikide töötajate kehatemperatuuri. Tellimuste komplekteerijad kannavad maske ja kaitsekindaid, nii töövahendeid kui pindasid desinfitseeritakse pidevalt,” kirjeldas ta.
Barbora.ee toidu- ja esmatarbekaupade poest saab kaupu tellida kojuveoga või kaasaostuga (drive in) kahes Tallinna kaupluses. Kontaktivaba tarne tagamiseks ei saa alates kevadest ostude eest tasuda pangaterminalis kättesaamisel, vaid tellimuse eest tuleb maksta veebis kohe ostukorvi koostamise järel.
E-poest tellib regulaarselt toitu ja kodukaupu enam kui veerand Tallinna ja ümbruse inimestest, sh ligi 15% inimestest teeb seda nädalas korra või enamgi. Ostetuimad kaubad on igapäevased toiduained, müügiedetabelit juhivad banaan, piim, porgand, kartul ja hapukoor. Suurim ühekordne ost Barbora.ee keskkonnast on enam kui 1200 eurot.