1. Avaleht
  2. Hea Eesti asi
  3. RAHVA LEMMIK I Eesti rahva lemmik e-pood on veebipood Weekendshoes.ee
RAHVA LEMMIK I Eesti rahva lemmik e-pood on veebipood Weekendshoes.ee

RAHVA LEMMIK I Eesti rahva lemmik e-pood on veebipood Weekendshoes.ee

Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatud Eesti rahva lemmik e-poe valimise konkursi võitis enam kui 150 osaleja seast alates 2011. aastast e-poena tegutsev jalatsite ning riiete veebipood Weekendshoes.ee. Veebihääletusest võttis osa 20 700 inimest, võitja kogus üle 4000 hääle.

Eesti E-kaubanduse Liidu juhi Tõnu Vääti sõnul sai iga inimene Delfi veebikeskkonnas toimunud konkursil hääletada vaid ühe korra ning ise otsustada, mille alusel poolthääl anda, kas hea klienditeeninduse, kiire tarne, soodsate hindade, meeldiva disaini või millegi muu poolest. „Weekend paistab silma kasutajasõbralikkuse ja väga hea klienditeeninduse poolest. Pikaajaline e-kaubanduse kogemus annab kindlasti neile samuti mõningase eelise, kuid teisalt on Weekend järjepidevalt oma e-poe ja parema kliendikogemuse nimel pingutanud. Näiteks tõid nad eelmisel aastal esimesena Baltikumis turule Kliki & Proovi teenuse, mille kaudu saab e-poes müüdavaid jalatseid ja rõivaid tasuta kauplustesse proovimiseks tellida, lubatakse kiiret 1-2 päeva tarnet jpm,“ kiidab Väät.

„Eesti rahva lemmik e-pood 2020“ tiitliga pärjatud Weekendshoes.ee tegevjuhi Taavi Laeks sõnul on Eesti lemmik e-poe tiitel nende jaoks suur au ja tunnustus pikaajalise töö eest. „Suur, suur tänu klientidele, kes meid toetasid ning tunnustus Selverile, Rimile ja teistele tugevatele konkurentidele, kes pinget pikalt üleval hoidsid,“ sõnas ta. „Eelmine aasta oli meile, nagu ka enamikule teistele e-kaupmeestele edukas ja sündmusterohke, kiiresti muutunud keskkond pani meid tõsiselt proovile ja käigu pealt uusi lahendusi, kuidas hüppeliselt kasvanud tellimuste ja uute klientidega toime tulla. Igapäevaelu piirangute tõttu muutusid oluliselt ka tarbijate eelistused – kontorikingade ja -riiete asemel hakati rohkem spordijalatseid ja -riideid ostma. Seoses e-kaubanduse mahtude tormilise kasvuga muutusid pudelikaelaks pakiettevõtted ja e-poodide pakkimisosakonnad, kes ei suutnud mahu kasvuga piisavalt kiiresti kohaneda, mistõttu muutus tarnekiirus ja -kindlus klientide jaoks väga oluliseks. Kindlasti oli eelmine aasta e-kaubanduse jaoks murranguline, olude sunnil pidid paljud seni skeptiliselt häälestatud inimesed hakkama e-poode kasutama ja paljud neist kindlasti avastasid enda jaoks e-ostlemise mugavuse ning aja kokkuhoiu,“ rääkis Laeks.

Head Uudised GoodNews