Avaleht Majandus Kampaania “Mina tean” jõudis 40 ettevõttesse
Kampaania “Mina tean” jõudis 40 ettevõttesse

Kampaania “Mina tean” jõudis 40 ettevõttesse

Sotsiaalkampaania “Mina tean” andis teadmise, et inimeste jaoks peitub tõeline motivatsioon heas meeskonnas ja töö(aja) paindlikkuses.

Kampaania käigus koguti mõtteid töötamispõhjuste kohta. Anonüümse küsitluse käigus oli ülekaalukalt esimene töötamise põhjus toredad kolleegid (55,6%), teine sobiv asukoht (48%) ja kolmas paindlik tööaeg (48%). Palk oli alles viiendal kohal.

Samuti andis küsitlus kinnitust, et inimestel on hea töötada organisatsioonis, kus neid koheldakse ausalt ja võrdselt, kus on selge ja tugev juhtimiskultuur ning pakutakse paindlikku töötamisvõimalust.

“Kui küsitluse abiga jõudsime 900 inimeseni ja saime esimese pildi nende motivatsioonist, siis teatepulgaaktsiooniga jõudsime 40 ettevõttesse, kus teemat hoiti päevakorras kaks kuni neli päeva ja ühiselt arutati, mis inimesi motiveerib antud organisatsioonis töötama ja just seda tööd tegema. Meie eesmärk oli sel korral pigem teema tõstatamine ja probleemi tajumine. Siit edasi saame mõelda juba konkreetsemate sammude peale, mida on vaja teha, et inimesed oleksid teadlikumad ja motiveeritumad kandideerijad ja meeskonnaliikmed,” kommenteeris CV Online’i turundusjuht Maris Viires.