1. Avaleht
  2. Toode
  3. KARMIST MUUSIKAMAAILMAST! Apollo Music pakub andekatele artistidele võimalusi
KARMIST MUUSIKAMAAILMAST! Apollo Music pakub andekatele artistidele võimalusi

KARMIST MUUSIKAMAAILMAST! Apollo Music pakub andekatele artistidele võimalusi

Claus Kaiser Evald Andersen
Claus Kaiser Evald Andersen

Artistide ja bändide kasutamine turundusstrateegiates on tänapäeval leviv trend ning aina tihenev koostöö meedia-, reklaami- ja muusikasektorite vahel toob kasu mitte ainult muusikutele, vaid ka lõppklientidele, kes nende muusikute abil ennast promovad.

”Uusi muusikuid ja bände tekib juurde iga päev ja nii tihedas konkurentsis on võimalus läbi lüüa ning muusikaga leiba teenida vägagi väike. Samal ajal meelelahutus- ning reklaamitööstus tarbib aga meeletus hulgas muusikat oma audiovisuaaltoodetes — see tekitab suurt nõudlust andekate ja loominguliste muusikute järgi,” ütleb Apollo Entertainment Groupi tegevjuht Claus Kaiser Evald Andersen.”Alati on vaja muusikuid, kes oskavad luua kvaliteetset ja meeldejäävat muusikat, küsimata litsentseerimise eest kümneid tuhandeid eurosid,” lisab ta.”Sageli unustatakse ära, et kõige tähtsam ei ole ikkagi see, kui kuulsa nime ja suure fännibaasiga artist on. Tähtis on muusika ise, kui hästi suudab see mingit emotsiooni tekitada, kui meeldejääv ja eristatav see on.”

Erkki Sarapuu
Erkki Sarapuu

“Samal ajal kui suured brändid nagu Pepsi, Microsoft ja Volvo kasutavad oma turunduskampaaniates maailmakuulsaid artiste, mõtlevad väiksemad ettevõtted tihtipeale, et nemad ei saagi endale kvaliteetset muusikat lubada. See on aga reeglina selle pärast, et nad ei tea alternatiividest,” arvab DJ, raadiohääl ning Apollo Music`u music supervisor Erkki Sarapuu.”Nimeka esineja kasutamine on loomulikult efektiivne töörist, kuid samaväärse tulemuse võib saavutada ka vähemtuntud, kuid andeka artisti kasutamisega. Kui muusika on hea, siis meeldib see ka inimestele, olenemata sellest, kelle nimi selle taga on,” seletab Erkki. ”Seda enam, et noore, tõusuteel oleva artisti kasutamine mõjub hästi ka brändi imagole, näidates et ettevõte hoolib ka noortest muusikutest.”

Apollo Music teeb koostööd ka Eesti heliloojatega, näiteks Ariand Levini või Marco Margnaga, pakkudes nende muusikat reklaamiproduktsioonidesse Eestis, Skandinaavias, Poolas, Venemaal ja SRÜ-s. Samuti esindab Apollo Music Eesti folk-pop-kollektiivi Odd Hugo, läbi oma leibli No Angel Records.

Head Uudised GoodNews