Avaleht Majandus KUI TAAS LUBATAKSE I Olavi Ruhno selgitab: kas korraldada firmaüritus ainult töötajatele või ka nende kaaslastele?
KUI TAAS LUBATAKSE I Olavi Ruhno selgitab: kas korraldada firmaüritus ainult töötajatele või ka nende kaaslastele?

KUI TAAS LUBATAKSE I Olavi Ruhno selgitab: kas korraldada firmaüritus ainult töötajatele või ka nende kaaslastele?

HR Solutions korraldab 22.-26. veebruarini tasuta veebiseminaridesarja „5 sammu värbamiseduni”, mille moderaator on värbavate juhtide mentor Ketlin Kasak.

Kasaku sõnul on sisekommunikatsioon väga põhjalik ja lai teema, mis on väga tugevalt seotud värbamisega. Olavi Ruhno on Eesti turul tunnustatud ürituskorraldusettevõtte WOW Events looja ja tegevjuht ning masust läbiviija. Kui teda kontoris pole, siis õpetab ta üliõpilasi Tallinna Ülikoolis ja Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor. 25. veebruaril kõneleb ta teemal „Sisekommunikatsioon ehk kuidas oma meeskonnale muudatusi müüa”.

Üritus on töövahend mingi eesmärgi saavutamiseks

Ruhno sõnab, et ürituste korraldamise taga on suur töö. Välja paistab glamuursem osa, aga selle taga on ikkagi töö. “Julgen ürituste korraldamise teemal sõna võtta, sest 13. jaanuar sai WOW Events 20-aastaseks. Meil on selja taga päris palju üritusi ja nii mõnigi majandustsükkel,” räägib ta.

Ruhno kinnitab, et sündmused on suur sisekommunikatsiooni osa. Pidu pole lihtsalt pidu, vaid läbi selle on võimalik oma eesmärke saavutada.

Hakates üritust organiseerima, peab tema sõnul esimese asjana mõistma, et üritus on töövahend mingi eesmärgi saavutamiseks. Sellega on võimalik erinevad grupid panna tundma ühiselt, mõtlema mingis suunas, anda neile edasi mingi sõnum.

Kaaslasega või kaaslaseta?

Tihti on firmaüritusi korraldades küsimus, kas korraldada pidu koos kaaslasega või ilma. Tihti taandub kõik eelarvele, sest kaaslasega üritused on teadupoolest kallimad korraldada.

Ruhno sõnul oleks sel puhul vaja mõelda, mis eesmärki me soovime selle üritusega saavutada. Näiteks korraldades turundusüritust, tasuks mõelda, mis eesmärk üritusel on. “Kui me tahame näidata oma klientidele, et oleme võimsad ja tublid ning tõsta oma mainet, sobib korraldada üritus kaaslasega. Kui aga turundusürituse eesmärk on tutvustada toodet ning müügiinimestele on antud ülesanne viia klientidega suhtlus isiklikule tasandile, siis kaaslane segab seda eesmärki,” selgitab Ruhno, et kõik sõltub eesmärkidest, mida soovitakse saavutada.

Jõulupidu tasub korraldada kaaslasega

Küll aga näiteks jõulupeo puhul soovitab Ruhno korraldada pigem pidu, kus on oodatud ka kaaslased, ehkki siis suureneb ka eelarve.

Tema sõnul on jõulupeol töötaja kaaslane ehk olulisemgi kui töötaja ise. Põhjus on lihtne. “Organisatsioonides tekib ikka pingeid ning töö juures ei saa ega tahagi kõike rääkida. Töötaja läheb koju, räägib kaaslasele oma mõtted, aga kui kaaslane ei ole just ettevõtte fänn, võib sealt tulla negatiivset tagasisidet ning töötajal tekib veel suurem stress,” selgitab Ruhno. “Ettevõttel peaks olema huvi töötajate kaaslased oma fänniks teha ning luua positiivne suhe. Ühiste ürituste korraldamine on selleks üks võimalus.

22.–26 veebruarini toimub tasuta veebiseminaride sari „5 sammu värbamiseduni”, mille moderaator ja idee autor on värbavate juhtide mentor Ketlin Kasak. Seminaridel osalemine on tasuta, kuid eelregistreerumine on vajalik, sest kohtade arv on piiratud. Seminaridele saab registreerida SIIN

OLAVI RUHNO

Aeg: neljapäev, 25. veebruar kell 13:00 – 14:00
Teema: Sisekommunikatsioon ehk kuidas oma meeskonnale muudatusi müüa?

Olavi on Eesti turul tunnustatud ürituskorraldusettevõtte WOW Events looja, tegevjuht ja masust läbiviija. Kui teda kontoris pole, siis õpetab üliõpilasi Tallinna Ülikoolis ja Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor.