Avaleht Koos koroonast üle MÜÜGI – JA TURUNDUSTIPPUDEL ON KRIISIPLAAN I Osale tasuta välkseminaril „Püsi pinnal – kriisiplaan tulemuslikkuse säilitamiseks“
MÜÜGI – JA TURUNDUSTIPPUDEL ON KRIISIPLAAN I Osale tasuta välkseminaril „Püsi pinnal – kriisiplaan tulemuslikkuse säilitamiseks“

MÜÜGI – JA TURUNDUSTIPPUDEL ON KRIISIPLAAN I Osale tasuta välkseminaril „Püsi pinnal – kriisiplaan tulemuslikkuse säilitamiseks“

Tänases ebakindlas olukorras on vaid üks kindel näitaja – internet on kanal number üks, et oma klientideni jõuda. Kui ettevõtte äri pole veel internetis või olemasolev keskkond võimaldab sinna jõudnud kontaktid lihtsalt käest lasta, on tõesti viimane aeg lõpuks tegutseda.

Eesti kogenuima digiagentuuri IMPACT 80/20 asutaja ja turundusstrateeg Kristjan Raude ning Soome edukaima turundustehnoloogia start-upi Leadoo MT Eesti juht Taivi Koitla annavad 2. aprillil kell 10.00 toimuval veebiseminaril selged tööriistad kriisiajal tulemuslikkuse säilitamiseks.

„Digi on täna asendamatu ja see mõjutab meie kõigi kui tarbijate käitumist lõplikult. Uue harjumuse tekkimiseks on vaja ligikaudu 60 päeva ja on üsna tõenäoline, et selle ajaraami sees praegune olukord suuri arenguid kaasa ei too ja digi jääb esimeseks valikuks,“ kommenteerib Kristjan Raude ning lubab jagada lihtsaid nõuandeid, kuidas väike – ja keskmise suurusega ettevõtetel äri viia nädalaga internetti ja milliste lihtsate võtetega seda seal ka kulusäästlikult turundada.

Kristjan Raude
Foto: Andres Nael

„Ligikaudu 90% veebilehe külastajatest on passiivsed ja lahkuvad sealt tulemusteta. Meil on pea kaks aastat kasutuses olnud lahendus, mida olemasolevad kliendid nimetavad „vähe vaeva – kõrge tulemuslikkus“ tööriistaks ning mis on loonud muljetavaid tulemusi,“ täiendab Taivi Koitla lubades veebilehele jõudnud kontaktid maksimaalseteks tulemusteks vormida.

Prii välkseminar „Püsi pinnal – kriisiplaan tulemuslikkuse säilitamiseks“ toimub 2. aprillil kell 10.00 SIIN!

LEAVE YOUR COMMENT

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga