Ostjad eelistavad üha rohkem Rimi maheriideid
Rimi omamärgitoodete „I Love Eco“ müüginumbrite võrdlused näitavad, et sel aastal on oodata mahetoodete müügi 120% kasvu.
Üllatuslikult on eelmise aastaga võrreldes kõige rohkem kasvanud omamärgitoode müük lasteriiete segmendis: +291%. Endiselt läheb hästi mahedate puu- ja köögiviljade müük: +216%. Ka kolmandal kohal on mahedalt toodetud riided, täpsemalt ööriided ja pesu: +182%.
Ettevõtte müüduimad mahetooted 2019-2021 olid kirsipunased purgitomatid, hakitud purgitomatid ja maapähklivõi. Aastatega on kasvanud tootevalik, mis 2019. aastal koosnes 722 erinevast tootest ja on 2021. aastal jõudnud 1421 tooteni.
Rimi Eesti ostujuhi Maris Rannuse sõnul otsib ettevõte pidevalt uusi võimalusi, kuidas toimetada nii, et see oleks hea nii endale kui ka planeedile. „See tähendab igapäevast suunamist ja oma klientide nügimist jätkusuutlikumate keskkonna ja tasakaalustatud toitumise valikute juurde. Müüginumbrid näitavad, et oleme õigel teel ja meie kliendid on valmis tegema jätkusuutlikke otsuseid,“ lisas Rannus.
Ostujuhi sõnul püütakse klientidele teha tervislike valikute leidmine võimalikult lihtsaks. Näiteks on ettevõtte mahetoodetes keelatud kasutada kahjulikke koostisosi: asovärve, GMO-d, osaliselt hüdrogeenitud rasvu ja muud. Rimist mereande ostes võib klient aga olla kindel, et viib koju kestliku kala, sest müügil on ainult jätkusuutlik kalasortiment.
„I Love Eco“ on ICA grupi kaubamärk, mis pakub mahepõllumajanduslikke tooteid, mida alates 2019. aastast müüakse Rimi kauplustes üle Eesti. Selle brändi alt leiab toiduained ja väikelaste riideid, mis on toodetud võimalikult väikese negatiivse keskkonnamõjuga. Näiteks beebide ja väikelaste rõivastes kasutatav puuvill on sertifitseeritud kui mahepõllumajanduslik materjal ehk toodetud sünteetiliste pestitsiidideta.