Eesti vanim toidumärgis „Pääsukesemärk“ ootab ettevõtteid oma toodetele taotlema kvaliteedihinnangut.
“Toidumärgis aitab tarbijatel teha paremaid ostuotsuseid ja annab teada, et tegu on Eestis toodetud ja eesti toorainest valmistatud tootega,“ kommenteeris EPKK toiduvaldkonna projektijuht Janne Viisma.
„Üha enam liigub toidu tarbimise trend sinna, et enim eelistatakse lähipiirkonnas valmistatud toiduaineid ja toite. Pääsukesemärk annabki meile teadmise, et tegu on kvaliteetse kodumaisest toorainest ja Eestis valmistatud toiduga,“ rääkis Viisma.
Üha enam liigub toidu tarbimise trend sinna, et enim eelistatakse lähipiirkonnas valmistatud toiduaineid ja toite.
Eesti toidutootjaid saavad osaleda kuni 24. novembrini oma toodetega Pääsukesemärgi sügisesel hindamisel. Viisma ütles, et eelmisel aastal Eesti Konjunktuuriinstituudi poolt tehtud uuringus „Toidukaupade ostueelistused ja hoiakud elanike hinnangul 2022“ kohaselt on Tunnustatud Eesti toit ehk Pääsukesemärk jätkuvalt Eesti tarbijate poolt hinnatuim ja tuntuim toidumärgis. Märgist on aastate jooksul antud pea 3000-le tootele ja praegusel hetkel on kaubanduses saadaval 300 Pääsukesemärki kandvat toodet.
Kõige enam Pääsukesemärke on AS Eesti Pagari toodetel. Ettevõtte turundusspetsialist Kirsti Pääsk ütles, et kuna Pääsukesemärk ühtib Eesti Pagari väärtustega, siis on nad tingimuste täitmise korral toidumärgist alati ka taotlenud.
- Rohkem lugeda saab EPKK kodulehel.