Avaleht Majandus Prisma Peremarket kasvatas 2012. aastal turuosa
Prisma Peremarket kasvatas 2012. aastal turuosa

Prisma Peremarket kasvatas 2012. aastal turuosa

Prisma Peremarketi käive oli eelmisel aastal 178 miljonit eurot, kasvades aasta varasemaga võrreldes pea 20% võrra. Ettevõtte kasumiks kujunes 2,7 miljonit eurot. Prisma kaupluste kliendiarvud kerkisid aastaga 10% võrra.

Prisma Peremarketi käive oli 2013. aastal 178 miljonit eurot, sellest kasumiks kujunes 1,5% ehk 2,7 miljonit eurot. ”Maailma hüper-ja supermarketite turul peetakse heaks tulemuseks seda, kui kasumiks suudetakse tuua 2-4% käibest. Seega oleme suutnud saavutada igati rahuldava tulemuse, arvestades tihedat konkurentsi Eesti jaeturul. Aga jätkame ka sel aasta oma turuosa kasvatamist läbi püsivalt soodsaima hinnataseme, laia kaubavaliku ning mugava ostukeskkonna,“ ütles Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne Lihavainen.

Klientide arvud kasvasid ka Tallinna Prismades, kus aastaga kerkisid kliendiostud 5% võrra.“Kuid lisaks kliendiarvudele on kasvanud ka keskmised ostud, ületades kohati isegi 2008. aastat, mis siiani on olnud meie rekordaasta. Eriti suured olid kliendiostud jõulude eel, kui olime turule toonud oma püsikliendiprogrammi Prisma Konto,“ sõnas Lihavainen.

Eelmisel aastal avas ettevõte uue kaupluse Tartus, Annelinnas, luues juurde üle 100 uue töökoha. Kokku annab ettevõte tööd pea 1200 inimesele Tallinnas, Tartus ja Narvas.

LEAVE YOUR COMMENT

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga