1. Avaleht
  2. Toode
  3. Rimi omamärgitooted on tarbijate seas aina populaarsemad
Rimi omamärgitooted on tarbijate seas aina populaarsemad

Rimi omamärgitooted on tarbijate seas aina populaarsemad

Rimi omamärgitoodete populaarsus tarbijate seas on alates 2006. aastast kasvanud kolm ja pool korda.

Rimi ostudirektori Vaido Padumäe sõnul eelistavad Rimi ja Säästumarketi kliendid aina enam omamärgitooteid ning viimase viie aasta jooksul on nende populaarsus kasvanud kolm ja pool korda. “Kui 2006. aastal moodustasid omamärgitooted kogu Rimi ja Säästumarketite müügist ligikaudu 4 protsenti, siis eelmisel aastal juba 15 protsenti,“ lisas Padumäe.

Padumäe hinnangul võtavad kliendid tooteid aina rohkem omaks – seda näitab nii Rimi omatoodete osakaal müügist kui ka omatoodete kampaaniate edukus. „Tarbijad on hakanud mõistma, et kettide omatooted on sama kvaliteetsed kui teiste brändide tooted, kuid parema hinnaga. Sellist trendi on näha ka sellistes kategooriates nagu piimatooted ja liha,“ lisas ta.

Müügitulemused näitavad, et Säästumarketi kliendid soetavad omamärgitooteid sagedamini – Säästumarketi ostukorvist moodustavad omamärgitooteid ligi 25 protsenti. Rimi kauplustes on see osakaal umbes 10 protsenti.

Rimi ja Säästumarketi kauplustes müügil ligi 1500 omamärgitoote. „Kõige populaarsemad omamärgitooted olid eelmisel aastal piim, õlu, suhkur, munad, kohvikoor ja sai,“ sõnas Padumäe.

Rimi omamärgitooteid valmistavad Eesti tootjatest teiste seas Maag Piimatööstus ja A.Le Coq.

 

Head Uudised GoodNews