Helikindlaid kõne- ja koosolekukabiine pakkuv Eesti startup Silen ühineb Dubai EXPO 2020 Eesti paviljoni partneritega. Täna kasutavad Eesti firma kabiine Adidas, Maersk, Porsche, Spotify, Volkswagen Group ja paljud teised nimekad ettevõtted.
„Kasvasime eelmisel aastal viis korda ja kasv jätkub päris kindlasti,“ kinnitab firma juht ja üks asutajatest Endrus Arge. „Meie trumbiks on turu parim helikindlus ja akustika ning mobiilsus tänu ratastele. Samuti modulaarsus, mis võimaldab kabiinide suurusi minutitega muuta.“ Seejuures pole vaja muretseda värske õhu nappuse pärast, sest iga moodul on varustatud individuaalse täisautomaatse õhuvahetussüsteemiga.
Sileni kabiinid on kõik ratastel ja see annab nii ümberpaigutamisele ruumis kui ka kabiinimoodulite kokku-lahkulükkamisele täiesti teise dimensiooni – seda saab teha igaüks ja vaid loetud minutitega.
Ettevõtte eesmärk maailmanäitusel on tutvustada oma uusimaid tooteid, leida globaalseid edasimüüjaid ja partnereid ning kasutada EXPO väljapanekut kui platformi koolitamaks oma edasimüüjaid üle kogu maailma.
„Sileni ruum on väga eestlaslik toode – tahaks rohkem omaette olla, mitte segada ning mitte saada segatud. Meil EXPO büroos on Sileni kabiin täiesti möödapääsmatu töövahend,“ räägib Dubai EXPO Eesti esinduse juht Andres Kask. „Kindlasti on see ka vajalik abimees meie Dubai paviljonis, kus kogu maailm seda privaatsust ja vaikust kogeda saab.“
Silen alustas start-up’ina 2018. aastal. Idee ise sai alguse emafirmast Wallenium, kus ideed oldi arendatud mõned aastad. Pooleteise aastaga on ettevõte jõudnud 26 riiki ning Silen Space’il on 80+ edasimüüjat üle maailma. Sileni Konfiguraatori ning liitereaalsuse rakendusega AR+ on võimalik potentsiaalsel kliendil virtuaalselt kabiini mistahes ruumis paigutada, valida värve, suurust ja detaile. Vaata lisaks: silenspace.com