1. Avaleht
  2. Majandus
  3. Turismimessil käis ligi 21 000 külastajat
Turismimessil käis ligi 21 000 külastajat

Turismimessil käis ligi 21 000 külastajat

Eelmisel nädalavahetusel Tallinnas Eesti Näituste messikeskuses toimunud turismimessi Tourest külastati nii kaugemalt kui lähemalt. Kohal oli üle 400 eksponendi ning esindatud olid kõik Eesti maakonnad ning 26 riiki mujalt maailmast.

Foto: Arno Mikkor

„Tänavune turismimess oli laiahaardelisem kui kunagi varem, sest võrreldes eelmise aastaga tõusis meie eksponentide arv 100 osaleja võrra ning sellest tulenevalt oli ka valik palju mitmekülgsem. Panime tähele seda, et messi klient on oma soovidest ja valikutest aina teadlikum, huvi on suur ning kohal ollakse lausa terve päeva, sest avastada ja uudistada on palju,“ sõnas Eesti Turismi- ja Reisifirmade Liidu president Külli Karing.

Kohal oli üle 400 eksponendi ning esindatud olid kõik Eesti maakonnad ning 26 riiki mujalt maailmast.

Foto: Arno Mikkor

Külastajatele tutvustasid oma tegemisi eksponendid nii Küproselt, Tansaaniast, Jaapanist, Lätist, Leedust kui ka muudest kaugematest paikadest. Messihallidest võis leida lisaks sihtkohtadele matkatarbeid, Elamused ja maitsed hall oli täis erinevaid hoidiseid ja hõrgutisi ning Puhka Eestis messihall äratas külastajates huvi kodumaal puhkamise vastu. Eesti turismiettevõtted olid loonud hallis sooja ja kutsuva õhkkonna ning iga maakond pakkus uudistajatele avastamisrõõmu. Veel olid kohal erinevad ametkonnad, kes tutvustasid inimestele turvalise reisimise põhimõtteid ning Vähiliidu mobiilsed kabinetid pakkusid inimestele võimalust oma tervist kontrollida.

Vähiliidu mobiilsed kabinetid pakkusid inimestele võimalust oma tervist kontrollida.

Foto: Arno Mikkor

Touresti raames toimus välismaa reisikorraldajatele suunatud Hosted Buyer Programme koostöös VisitEstoniaga, mis tõi Eestisse 42 reisiprofessionaali 12 erinevast riigist, et viia nad kokku erinevate Eesti piirkondade turismiettevõtjatega nii kontaktkohtumiste vormis kui viie eriteemalise tutvumisreisi käigus. „Hosted Buyer Programme on oluline osa meie messist, sest just selle kaudu saame kasvatada Eesti populaarsust sihtkohana ning aidata ka oma ettevõtetel välisostjateni jõuda. Neljapäeval toimunud kontaktkohtumiste päevalt tekkis osalejatel hulgaliselt uusi koostööpartnereid ja uudseid ideid,“ lisas Karing.

Head Uudised GoodNews