Maxima Harry Potteri kujukestega käib Facebookis äge vahetamine
Maxima käivitas oktoobri lõpus kuus nädalat kestva Harry Potteri kampaania, mis on kogunud palju populaarsust Tiktokis ja Facebookis.
„Talvine aeg on alati seotud maagiaga, koduse mugavusega, perega ja kingitustega. Sel talvel soovime, et neid sõnu seostataks ka Maxima kauplustega ja iga külastaja tunnetaks jõulumaagiat,“ ütles Maxima Eesti müügidirektor Marge Kikas.
Nüüd, kus kampaania on jõudnud poole peale, on näha, et selle vastu tunneb huvi oluliselt suurem hulk inimesi kui vaid algkooli lapsed, kellele kampaania algselt suunatud oli. „Neid kujukesi koguvad nii lapsed kui ka täiskasvanud. Tiktokis on palju meie kampaaniaga seotud videoid ja Facebookis on grupid, kus juba vahetatakse korduvaid kujukesi,“ kirjeldas Kikas.
Poekett on juba jaganud klientidele ostude eest 700 000 tasuta kujukest ja plaanis on veel 1,6 miljonit ära anda. Kampaaniat on edukalt läbi viinud erinevad tuntud jaeketid nii Euroopas kui ka väljaspool. Kampaania litsentsi omanik on Warner Bros.
Tänavu möödub 20 aastat esimesest “Harry Potteri” filmist.