1. Avaleht
  2. Koos koroonast üle
  3. EELISJÄRJEKORRAS HOOLDUSTÖÖTAJAD I Tallinna hooldustöötajad saavad eelisjärjekorras e-Selverist koduteenuse klienditele kaupa tellida
EELISJÄRJEKORRAS HOOLDUSTÖÖTAJAD I Tallinna hooldustöötajad saavad eelisjärjekorras e-Selverist koduteenuse klienditele kaupa tellida

EELISJÄRJEKORRAS HOOLDUSTÖÖTAJAD I Tallinna hooldustöötajad saavad eelisjärjekorras e-Selverist koduteenuse klienditele kaupa tellida

Tänasest, 26. märtsist saavad Tallinna linnaosade hallatavate asutuste koduteenuse osutajate hooldustöötajad tellida e-Selverist toidu- ja majapidamiskaupu koduteenuse klientidele koju.  

Tallinna sotsiaal- ja tervishoiuvaldkonda kureeriva abilinnapea Betina Beškina sõnul oli Selver esimene jaekaubanduskett, kes pakkus linna koduteenuse klientidele kiiret tarneaega olukorras, kus tavakliendile on nädalapikkused järjekorrad. „Meie eesmärk on koduteenuse klientidele poekaupade tellimis- ja ostmisprotsessi kiirendada ja tõhustada. E-kaubanduse kasutamisega hoiame märkimisväärselt kokku hooldustöötajate aega, saame säästa oma töötajaid poes käimisest, kaupade tassimisest ning seeläbi vabaneb linnaosade sotsiaalhoolekandes täiendav ressurss uute klientide teenusele võtmiseks,“ selgitas Beškina. „Tellimuste operatiivseks tegemiseks jaotasime just ka paljudele koduteenust osutavatele hooldustöötajatele linna poolt tahvelarvutid. Koduteenuse klientidele saab hooldustöötaja eelisjärjekorras e-Selveri kaudu tarneaja ja pakutav makselahendus võimaldab tellida toidu ka neile, kes ise internetti ei kasuta, näiteks eakad.“

Tänaseni tõid hooldustöötajad enamikele koduteenuse klientidele poekaupu kliendi elukohale lähimast poest üldjuhul jalgsi või kasutades ühistransporti. Kuna ühele hooldustöötajale on lubatud tuua 5kg poekaupu kliendile, siis korraga osteti tavaliselt ühe kliendi kaubad ning päeva jooksul tuli käia mitmeid kordi ja tunde poes. Poekaubad tuuakse koju ligemale 1100 kliendile, neist ligikaudu 650 klienti on võimelised kulleri telefonikõnele vastama ja kauba kodu-ukselt või selle tagant ka vastu võtma. 

„Soovime eriolukorras kaitsta nii koduteenuse kliente kui ka meie tublisid hooldustöötajaid liigsete kontaktide eest,“ täpsustas Beškina. „Seetõttu on e-Selver hea võimalus ostude tegemiseks nii kliendile kui ka hooldustöötajale. Esialgu on koduteenuse klientidel võimalik kaupa koju tellida kuni kuus korda kalendrikuus.“

e-Selveri lahendus lihtsustab oluliselt koduteenust osutavate hooldustöötajate igapäevast tööd. Koduteenuse klient on üldjuhul tubane ja kodust välja üksi ei lähe. Kliendi roll on olla tellimuses märgitud ajavahemikul telefoni teel kättesaadav ja kodus.

Koduhooldusel olevad kliendid on valdavalt kas üksi elavad eakad või puuetega inimesed, kes ilma kõrvalise abita igapäevaelus toime ei tule.

Head Uudised GoodNews