Avaleht Äri Pakke poole rohkem kui mullu kevadel – Omniva palub pakkidele võimalikult ruttu järele tulla
Pakke poole rohkem kui mullu kevadel – Omniva palub pakkidele võimalikult ruttu järele tulla

Pakke poole rohkem kui mullu kevadel – Omniva palub pakkidele võimalikult ruttu järele tulla

Omniva palub pakkidele võimalikult ruttu järele tulla, sest ainult nii on võimalik pakijärjekordi vältida.

„Kuna tänavu on pakke poole rohkem kui mullu kevadeajal, siis täidame enamiku pakiautomaate mitmeid kordi päevas. Paratamatult saab automaati panna täpselt nii palju pakke, kui neid on vahepeal kliendid ära võtnud,“ selgitas ettevõtte erakliendi segmendi juht Sandra Krusel. „Kui kõik pakisaajad tuleksid oma pakkidele paari tunni jooksul järele, saaksime automaatidesse viia päevas kordades rohkem pakke.“

Kui ligi veerandile automaadipakkidele tulevad kliendid järele juba nelja tunni jooksul, siis keskmiselt ootab üks pakk klienti automaadis 16-17 tundi. Viimaste nädalate jooksul on pakimahud kasvanud taas rekordtasemele – Omniva sorteerimiskeskuses sorteeritakse iga päev kohaletoimetamiseks üle 60 000 paki. Kruseli sõnul seisavad suure pakihulgaga silmitsi hetkel kõik pakiteenusepakkujad.

Pakimahuga paremini toimetulemiseks on Omniva järjepidevalt suurendanud nii populaarsemaid pakiautomaate kui ka laiendanud kogu automaadivõrgustikku. Lisaks on ettevõte rakendanud hetkel abitööjõudu ja kaasab pakkide kohaletoimetamiseks oma kontoritöötajaid.

Omniva kuvab nii e-poodide tarnevalikus kui ka oma kodulehel suurema koormusega pakiautomaatide juures märget „Pikem ooteaeg kuni 2 päeva“. Kui tellitakse pakk automaati, mille juures on pikema ooteaja märge, ei tähenda see ilmtingimata, et kõik tellitud pakid sinna automaati hilinevad – märge on lisatud pigem infona, et kliendid teaksid arvestada, et pakk võib hilineda.

Täiendava meetmena avas Omniva Tallinnas kolm ajutist pakipunkti, kuhu suunatakse osa piirkonna ülekoormuses pakiautomaatide pakke. Pakkide üleandmine toimub pakipunktis sarnaselt pakiautomaadile SMS-i alusel ja kontaktivabalt. Kui klient ei soovi pakipunktiteenust kasutada, siis on võimalik pakk suunata tagasi algsesse pakiautomaati, helistades selleks Omniva klienditoele numbril 661 6616. Pakk ladustatakse seejärel paari päeva jooksul.